Així...

Es retorça per dins
aquella emoció insana
que remou la meva pell.
Recullo les restes
de les paraules malversades
que he anat deixant els darrers dies,
les darreres setmanes,
i que no has pogut veure.
Així de silenciada la protesta.
Així de callada la mirada
quan somrius davant la meva cara
i jo somric, imaginant una altra.
Una que vaig conèixer, 
que absurdament esperava.
I em regales preguntes,
de dies, d'estones, d'hores nocturnes.
I jo no tinc resposta...
si la única frase que puc dir-te
és que vaig estimar-te.
I que, n'estic segura, t'estimo encara.
Però a vegades,
el cos cau sense adonar-se
enmig d'una espiral que va als inferns
i l'ànima es cansa.
I mai no obrir la boca
per confessar les coses que no passen,
les coses que no tenen cap raó de ser.
I tu que imagines
carícies que s'escapen, amagades
i vestides de vi i de soledat.
No, no és així.
Mai no he tingut por de les paraules.
He tingut por de que els teus ulls trenquessin
aquesta confiança.
He sentit tristesa per una distància
que tu sol vas crear.

I ara he de tornar...?
Ho sento, però ara em costa massa.




Comentaris